Golf no no..

Jag har idag sovit ganska länge ;) gick upp och ut med Gucci. Peter min älskade man både lämnade sonen och hämtade honom på jobbet idag ;) han har det bra han. Jag hade bakat tills de kom hem så en mysfrukost blev det. Efter det fick min kära make för sig att vi skulle åka till golfbanan för att han skulle slå lite, jag ville följa då det är 15 grader här idag och sol så det var mysigt ;) Väl där så bara måste ju jag prova.....det var inte skönt kan jag säga då det är mer tryck på knät än man tror, så det gick verkligen inte att slå... men putta kunde jag! Vann mot Peter så jag tror jag ska satsa på bangolf i år....och nu ska jag se fram mitt pris från mannen, gissa vad det är????????
Ses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: