Kalas

Snart smäller det, på lördag har jag tänkt ha en liten fest...som jag säkert redan mumlat om här. Har planerat ett ag eller fixat inköpen. Peter och jag var och handlade lite dricka i helgen och vi får hoppas att det räcker. Jag är ju ett stort fan av champagne så det kommer att bli tre olika sorter. Sen blir det lite annat också. Jag ska göra all mat själv men det känns som jag har det under kontroll ;) Det kommer att bli lite småplock så det ska väl inte vara så svårt... ;)
Annars fyller min svärmor 65 i dag grattis i massor vi firar extra när vi kommer hem till Sverige, jag har dock skickat choklad och blombud :) så jag hoppas det kommer fram.
Har jobbat lite idag rättat lite labrapporter och planerat lite ganska kul eller väldigt kul.
 
Ses ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: