-2.2

Ja, det är inte graderna utanför som jag refererar till utan det är så mycket jag gått ner den sista veckan. Är så sjukt glad och det känns som att den här soppdieten kanske ger mig en nystart trots allt. Meningen är ju som sagt att få en kickstart och att krympa min matsäck som troligen rymmer mat för en hel familj om man skulle kollat på insidan. Har ju en aptit och älskar mat som få.....men men. nu ska det bli ordning på tant Zara, vem har sagt att man inte kan få en gammal hund att sitta. Jag har även minskat 2 cm i midjan vilket är skönt.
Jag och A med två döttrar åker till Teneriffa på lovet och det ska bli väldigt mysigt. Vi ska sola, bada och bara mysa.
 
 
Ses ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: