Aldrig nöjd

varför är det så att man aldrig kan vara bara nöjd och glad och vara tacksam för det man har...då menar jag inte så att man måste köpa en massa saker som ni kanske tror om mig utan det är andra saker....som att jag känner mig inte nöjd om jag exempelvis tänker sätta mig med en kopp kaffe och dötitta på tv, då måste jag först göra något "vettigt" innan så jag kan känna mig nöjd.... Eller att jag vill hela tiden gå ner i vikt....vilket inte går just nu då min kropp arbetar mot mig....men jag vill gå ner och jag kommer inte bli nöjd förrän jag nått mitt mål igen. Har ju varit lite turbulent detta år men det vill jag inte ta till mig utan jag känner mig bara missnöjd med att jag inte lyckas gå ner i den takt jag vill. Det som blir jobbigt är att jag vet att de finns de som har det så mycket sämre än jag själv vad det gäller allt men ändå känner jag mig aldrig riktigt nöjd.....vet inte riktigt vart jag ska börja gräva...min egen grav kanske😜😜😱😱👹👹
 
Ses ❤️
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: