Möte....

Jaha, då har man suttit i möte hela dagen! Det har varit intressant och lärorikt men också en massa gafflande av tanter som vill prata. Jag har ju lite svårt att hålla tyst och när vi började att diskutera PR materialet blev diskussion om att det bara var män som var representerade på en folder.......männen sa en massa bra saker om Swea och någon sa något om att det var bra för fruar.....herregud vissa tjejer skall säga de lite yngre....och några tanter gick bananas om att det var män och att det inte var kvinnor samt att det var dåligt...osv😂😂 jag tyckte detta var lite roligt så jag provocerade lite för att se vad de skulle säga. Bra diskussion blev det och några kom fram efter och sa att jag var duktig och stark som vågad stå på mig. jag tyckte det känds lite som att man bara vill komma åt männen....fattar inte riktigt vad syftet var, att klämma åt Männen! Det var ju en PR grupp som tagit fram detta och det är dem vi borde strypa isåfall. Personligen kändes det som jag var på ett rödstrumpemöte ett litet tag 😍😍
Annars har det varit bra.
 
 
Jag 😱
Sandstorm....fick varning på telefonen 😱
 
Proffsen 😃
Ses❤️
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: