Överraskad

Jag har som ni alla förstått nu ett otroligt kontrollbehov..... detta hade jag tänkt släppa  i går och go bananas....men på eftermiddagen innan vi skulle i väg säger min älskade man  lite försynt...att vi ska inte på lunch hos min kollega i morgon utan vi ska åka på en utflykt till De Panne och vår favorit restaurang le Fox som är en fantastisk restaurang med två stjärnor i guide Michelin.  Tror att min man tänkte att jag inte skulle sluta med att köra buss och att jag inte skulle vara kontaktbar i dag...som jag kan bli om det spårar lite 😱😱😂😂 
Jag vill dock tacka mina fina vänner för igår för en oerhört trevlig kväll med god mat och ganska många drinkar....kunde blivit någon till....typ en på Oscars innan vi gick hem men vi var duktiga och vuxna och gick hem och ...sov!!!! 
Denna skall drickas med andakt och eftertanke när vi kommit hem till fattigdom och elände ❤️❤️
Ses ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: