Slutet

Då har precis min söta, fina underbara dotter precis lämnat Belgien för att flytta hem här ifrån. Hon har flyttat för flera år sedan på riktigt men nu är det permanent vi kommer inte att komma tillbaka till detta hus. Jag kan känna att det känns ganska skönt att flytta från detta hus men att flytta är väldigt jobbigt. Som jag skrev innan så är jag inte bra på att säga hejdå utan vill bara säga att vi ses snart igen. Jag vill inte tänka att det finns ett slut på någonting men jag vet ju såklart att det är så men vill låtsas inte se. 
I går var vi på glöggfest hos goa vänner här i Belgien🌲🎅🏼 Så mysigt och härligt att fått känna så himla fina människor som jag absolut kommer att träffa snart igen 😍
Lite extra fin på en lördag (Camilla tror krämerna gör susen)
Mina små bebisar som har åkt mot Sverige nu🐾🐾
 
Ses ❤️
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: