The end

 Nu har jag lämnat min arbetsplats som jag varit på i 5 år. Började som Naturkunskapslärare på gymnasiet och tog efter ett tag över HHK köket och tjänsten som HKK lärare. Har trivts väldigt bra och jag kommer att sakna alla fina elever och kollegor. Nu börjar ett nytt kapitel i Trosa med hus och lite annat skoj....berättar mer när jag har lite mer information. Det har varit fantastiska år här i Belgien och vi har verkligen funnit härliga vänner här som vi kommer att sakna. Vet dock att vi kommer tillbaka än om på kortare besök. Att komma hem vet jag kommer bli svårt och jobbigt då jag vet att man är lite udda när man bott utomlands....folk vill liksom inte lyssna på en när man gör jämförelser eller drar paralleller... men man får väl landa och se vad som händer. 
Säger som jag alltid gör -vi se!! Hatar att ta farväl 😂
Ses ❤️
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: