Skidor

Idag börjar årets världscup i skidor med storslalom. Jag älskar allt som är alpint jag verkligen gör det, kan planera för att sitta inne och kolla på första och andra åket då det är så spännande och för att jag älskar skidåkning. Om jag fick välja skulle jag nog helst åka själv 😉😉😱😱 eller jag menar att jag vill åka skidor jämt. Kanske skulle flytta till ett vinterland med alper så jag kan åka varje helg ialla fall. Längtar till skidsäsongen nu massor men vet inte riktigt hur många resor det blir i år men hoppas på minst två 🌨🎿⛷
Längtar efter att få åka skidor och att bara njuta av snön och förhoppningsvis solen då det är lite skönare att åka skidor i sol 😀
Denna man är mycket duktig på skidorna💕🎿
 
Ses❤️
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: