Uppehåll

Har haft ett uppehåll från bloggen då jag känner att jag inte riktigt känner mig rolig eller vad jag ska säga att jag helt enkelt är tråkig att läsa om....det händer inget jag lullar på i tråkspåret och utvecklas noll.... helt enkelt en ganska tråkig person. 
Lite uppdatering i alla fall, vi har varit ännu en vända ner till alperna och det var skönt för själen att åka skidor. Huset:  det går snabbt framåt och min förhoppning är att snart kunna flytta in. Det är nästan läskigt att det snart är färdigt....frågorna finns helatiden där....gör vi rätt har valen varit rätt är färgerna rätt....ja det är verkligen jobbigt och lite roligt men mest jobbigt. 
Det är vinter fortfarande i detta jävla land.....snö och blåst...jag vantrivs! Älskar att åka skidor men jag vill inte ha snö som regnar ner helatiden.
 
Ha det!
Ses ❤
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: