I kapp

Denna helg har jag varit ensam och pluggat....så behövligt ❤ har tagit tag i några släpande poäng som nu förhoppningsvis blir godkända. Det har ju under en längre tid hänt så mycket i mitt liv att jag inte riktigt har haft tid och ork att fixa de där små sakerna....men nu så fyra saker gjorda 😆 Hundarna har varit oerhört påhejande och skött sig utmärkt trots att jag suttit och skrivit på datorns i knät  och haft paddan i andra handen samt inte lekt...vi har precis varit ute i snömodden och promenerat....inte roligt men lite skönt. Frisk luft behövs, det blir lätt lite trög luft inne efter en stund.
Nu ska jag fixa kaffe och kanske något till....i morgon börjar mitt nya liv.....
I denna snygga LILA kreation har jag levt hela helgen....inte vackert...🙅.
Ses❤
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: