Tuttpressaren

Hjälp.....igår var jag på mammografi för första gången i Sverige. Har varit en gång i Belgien då jag hade fått en knöl som visade sig inte vara någon fara. Men herregud vad det var hemskt. För det första så var det löpande bandet principen. Man hade tid var 5e minut.....känn på den. Det var bara att slänga av sig kläderna och sen slänga fram strutarna 😱 Japp jag kan väl säga att om de inte var lååånga innan så är de det nu......jävlar vad hon drog i mina bröst. Jag var väldigt nära att be henne fara och flyga men jag log och gjorde som hon sa. När jag trodde att det var klart så sa hon att hon behövde en bild till på en del av bröstet.....och i nästa utandning sa hon att de kommer ta kontakt inom sex veckor för svar....hur ska man tolka det.....ska jag gå nu och vänta på svar....JA! 
I Belgien var det mycket mer lugnt de kollade med ultraljud och hade en mycket modern apparat samt att de pratade med mig. Tror besöket tog 45 minuter och jag kände mig lugn och trygg när jag gick där ifrån. Nu ha jag ont i magen och ska gå och vänta på svar...
Bra att det finns men herregud!
Japp som nummer ett när man kommer dit och som nummer fyra när man går där ifrån.....
Hepp😘
 
Ses❤
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: