Jag lever

Jag lever men har varit tvungen att ta en lite paus i skrivandet då jag flyttat och börjat på nytt jobb 😍 med andra ord så har jag inte hunnit. Kommer att försöka att skriva några gånger i veckan. Har precis landat i Trosa och det är mörkt snöigt och allmänt vintrigt och bläigt men det går. 

Jag har börjat jobba nu på Hedebyskolan som HKK lärare och det är mycket roligt och där kommer jag trivas. Har även idagarna kommit på att jag låtit min kropp komma i andra eller jag menar i sista hand och det är dags nu att börja träna och äta bättre. Skrev in mig på gymmet i dag och maten skall bli bättre eller som alltid äta mindre. 
Åter kommer med massor med roligt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: