Granskad đŸ˜±

Hepp....i dag har jag blivit granskad och övervakad pĂ„ min lektion. Faktiskt vĂ€ldigt bra dĂ„ man lĂ€tt faller in i ett tĂ€nk som Ă€r bekvĂ€mt. Det Ă€r ju sĂ„ att jag har lite att lĂ€sa pĂ„ universitetet för att bli helt klar med min utbildning och en Ă€r att det kommer en handledare frĂ„n UmeĂ„ som skall kolla pĂ„ mig som lĂ€rare och att min rektor och mentor i detta skall ocksĂ„ titta pĂ„ mig och mitt sĂ€tt att vara pedagog. VĂ€ldigt lĂ€skigt men lĂ€rorikt..... fick som feedback att jag skall  prata lite lugnare ( ni som kĂ€nner min familj och slĂ€kt vet att vi alla pratar vĂ€ldigt fort för att hinna sĂ€ga sĂ„ mycket som möjligt sĂ„ snabbt som möjligt) jag vet alltsĂ„ om detta men man blir ju lite stressad nĂ€r man Ă€r granskad och vill sĂ€ga mycket đŸ˜±đŸ˜±đŸ€ą summa var iallafall att jag var bra och att jag passade perfekr som lĂ€rare ❀ kĂ€nns ju bra nĂ€r man Ă€ndĂ„ hĂ„ller pĂ„ 😂😂😍😍
 
Vi har jobbat med att skapa semlor och med det en klassisk och en "hittepĂ„" semla för att vara visa fantasi😀
SÄ fina och alla lyckades 😉 Är faktiskt lite stolt över mina elever som Ă€r sĂ„ duktiga 😍
 
Ses ❀
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du Ă€r bĂ€st!âŁïžđŸŒž

2017-03-08 @ 23:41:05

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: