Sommar

Idag känns det som sommar ute om man sitter mot en vägg och om vinden inte kommer åt... så sommar det kan bli i april 😜😍 sitter med en kopp kaffe och njuter!
 Kom hem i går från ett helt galet dygn... åkte till Umeå onsdag kväll med nattåget.


(null)
Herregud det var det smalaste golvyta jag sett.... ☠️
Men överlevde resan och vaknade i Umeå på morgonen. Hade sovit ganska ok faktiskt!
Åt en frukost på ett hotell i stan. Vilket var gott och jag slog ihjäl 2 timmar.
Bra och tuff dag på universitetet och när jag kollar på mobilen vid 14:40 så ser jag att jag fått meddlande från Bra att jag har blivit ombokad på ett annat flyg då mitt är inställt.... vem ställer in ett flyg.....  mitt plan skulle gå 18:30! Jag fick lite panik och fick slänga mig i en taxi till flygplatsen. Det var tur att det är nära:) kommer fram och det är ett propellerplan... hemma inom 20 timmar !!!

Det enda rolig med att flyga tidigare var att jag fick se Bro Hof Gk från flyget💪🏽💗
(null)
Mål att spela där i år igen ❤️
Ses ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: