Ledsen och i chock


Kom precis hem från läkaren och är nog i chock tror  jag.. de i min närhet vet att jag har haft problem med mitt knä sedan i juni då jag gjorde en vurpa i ett golfslag och fastnade med knät men kroppen åkte runt....ja ni läste rätt och ni som känner mig vet att jag inte är pinnasmal och att vrida runt mig runt mig själv är inte lätt🤪🤪 vilket resulterade i att jag fick uppsöka läkare...sagt och gjort men han sa att jag skulle köra på och så får vi se vad som händer, troligt ett inre ledband som är halvvägs av sa han. 
Så i fredags var det dags igen, på golfbanan....ett slag och jag fastnade med foten i medvridningen... ordentligt...😩 kände att knät kraschade ganska rejält men bet i hop.
Idag var jag till läkaren och han undersökte och drog fram en gigantisk nål och började tömma mitt knä på vätska...- om det är blod i så är det inte bra sa han....doktorn tappade ut 4dl blod i knät.👨🏼‍⚕️💉
Jag ska göra magnetröntgen väldigt snart och efter det skall vi se vad som skall göras...rädd för att det är både korsband och ledband men även menisken....vet inte riktigt vad jag känner just nu😳😞😢 
Problemet nu är att jag har ont, det hade jag inte förra gången då jag drog av korsbandet.
Sitter och gråter och känner samtidigt att jag inte riktigt vet hur jag ska känna.
(null)

Ses ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: