Nytt år ✨

Ja ha....då har man bott i Sverige i ett helt år....vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det. Är jag glad är jag lycklig är jag uttråkad är jag likgiltig....jag vet faktiskt inte. Lite av varje tror jag faktisk. Jag är glad på många sätt då jag har närheten till min stora galna familj 🤪 (som jag såklart älskar) att jag har närheten till mina vänner som jag älskar, ni vet vilka ni är❤️  Jag har ett jobb som jag verkligen trivs på och som är väldigt roligt. Ibland känner jag dock att det ör något som saknas som gör det där lilla extra att det är lite annorlunda. Allt  känns så himla bara vanligt....att allt bara går i ett....som sagt ett år har gått och det känns liksom som allt bara rullar men utan att jag reflekterar över det. Det kanske är såhär det ska vara men det känns lite konstigt och lite tråkigt🤥 
Vårt hus har fått sin färdiga form men vi håller fortfarande på att försöka att hitta plats för allt, så som tavlor och annat....det är svårt när man inte riktigt vet hur man vill ha det....tror det liksom är som min personlighet.....vet inte riktigt....det kommer när det kommer....🤪😳😍
Fin utsikt från köksfönstret.
 
Gjorde fina kransar till dörrarna, dubbeldörrar har alltid varit min dröm❄️
 
Här framför ligger man gärna!
 
Ses ❤️
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du för börja med någon ny hobby eller nått 😉 nä, förstår dig ändå, kanske inte fullt ut, men jag känner med dig 😘 kom ut till ornö vett ja, det e ju lite galet 🤩

2018-01-08 @ 23:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: