Det man älskar och håller av

God morgon alla fina💕 jag har under senare tid varit ganska konstig och det vet jag...kanske så att man tycker och tror att jag är deprimerad eller något sådant...kan vara så men jag tror att det är så att jag håller på att bli gamal. Inte att jag har en kris eller så men jag känner att tiden springer och jag går bara. Jag hinner liksom inte riktigt med. Allt detta började när Gucci gick bort för för några veckor sedan....jag saknar honom så fruktansvärt....gråter bara jag ska skriva detta....det känns lite fånigt att man kan bara så ledsen för en liten hund men han var som ett barn 😍 
(null)
Våra bäbisar var liksom två i ett... det känns även som att Chloe också saknar Gucci väldigt mycket.
Jag saknar och vet att det kommer att bli bättre. Vi har ju ett yrväder här hemma som livar upp och gör att man skrattar ofta 🐾 
Nu ska jag gå över till min systrar och dricka kaffe 😘😘
Ses ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: