Golfing

Spela golf är kul...så kul att jag spelar så fort det ges tillfälle 😍 dock har jag nu senaste veckorna inte känns riktigt för det....dock när jag spelar spelar jag bra. Det är konstigt...jag älskar att tävla och att spela men just nu känns det lite ansträngt. Så konstigt, jag längtar dock till att spela RM samt de återstående tävlingarna på touren. Jag spelade i går med sonen och det var riktigt roligt E spelade väldigt bra och jag också förutom på de tre hålen då bollen badade....
Idag skall vi kolla fotboll två av de länder som vi bott och levt i många år spelar mot varandra i kväll. Brasilien 🇧🇷 möter Belgien 🇧🇪och det känns lite tråkigt att någon av de bästa lagen åker ut i dag vet inte riktigt vilket lag av dem som jag håller mest på. 
(null)
Så här bra kan det gå om man spelar bra💕
Bild från Nyköping GK
(null)
Ha en under bra fredag och helg😍
Ses ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: