Mååååndaaag

Som alla vet så är det måndag...en ganska tråkig dag eller är det en bra dag....lite svårt att bestämma mig vad det är. Skulle kunna vara en dag för möjligheter eller en dag där en ny vecka kickar igång när man vill att tiden ska stanna. Jag vet inte riktigt. Annars är det en bra vecka som börjar då hela familjen ska till Göteborg för att gå på Ed Sheran och sedan skall jag direkt vidare till Halmstad och SM. Skall spela golf i fyra dagar och det ska bli spännande, jag har inte spelat sm innan så det kommer bli en ny erfarenhet. Vi ska spela på Ringenäs och det är en bana som ligger nära Halmstad så ska bo där. 
(null)
Just nu ligger jag inne då det är smågrått och regnet hänger i luften. Glad att jag gick en lååång promenad i morse när jag skulle hämta bilen som Peter ställt vid stationen. Han är i Amsterdam och jobbar, kul😍. Skulle inte vilja gå ut nu faktiskt. 
Ses❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: