Livet och funderingar

Att vara mitt i livet är härligt och lite skrämmande. Jag vet vart jag är men vet inte vart det tar hän. Nu trivs vi mycket bra där vi är men man vet aldrig vad som händer i framtiden. Att bo där vi gör är så underbart att det är svårt att tro att det är sant💗 att det även börjat rulla för P`s företag är också helt underbart. Jag trivs så himla bra på skolan där jag jobbar och det är lika roligt varje dag att gå dit. 
(null)Vi har ett underbart fint hus🤗

(null)En lite stökig bild men ändå den plats som jag trivs bäst vid❤️ att ha detta hus gör att man vill komma hem varje dag för att njuta av det.👌🏻

(null)😍
Sedan saknar jag M varje dag men jag vet att hon lever livet i Los Angeles med skola och kanske lite annat😉 E har blivit min andra hälft nu när P är på resande fot nästan hela tiden.  Vi lever som ett strävsamt gammalt par....Om några timmar kommer P hem😘😘😘 Att vi alltid kommer bo här det vet jag men kanske vi gör en till utflykt 😉😍😳 (nej, vi är inte påväg nu men det finns en längtan till ett till äventyr) 
Ses ❤️




Kommentarer
Postat av: AntonioVes

Are there real places to
get discounts like ubuy.me

http://ubuy.me - ubuy.ME

What gives? Why don't people still use sites like this?

2019-02-07 @ 08:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: