Frustrerad

Ligger i sängen ser och hör hösten utanför🥀
(null)
Det är storm och färgerna börjar att gå i gult även om grönt fortfarande är dominerande 🌳☘️🌿🌱tror hösten är på G.
Jag är så fruktansvärt frustrerad just nu då det står helt stilla med resultat om mitt knä. Jag har konstant smärta, jag sover skit, jag kan inte gå på mitt knä. Jag kan med stöd av krycka och skydd ta mig fram men jag börjar tröttna på att vara så orörlig och att inte kunna vara normal. Jag gråter och tycker faktiskt synd om mig själv. Vill få slut på detta skit nu.🐲🐝🐼🤮🤯 
Fyllde år i går och tusen tack för alla grattisar på FB snällt av er att tänka på mig på min dag...som var som en vanlig dag....förutom att Emil kom inpå morgonen med ett paket från honom och Moa🙄🙄inslagen i en handduk😯😯Det är Emil det😘 sen bjöd jag på gräddbullar på jobbet 🤪 väl hemma tänkte jag laga god mat men orkade inte så det blev spagetti och chorizo....ok men inte vad jag tänkte mig från början😳 mamma och pappa kom och fikade på kvällen och Peter fick jag åka och hämta mitt i natta i Trosa 🤪😳
(null)
Ha en bra dag alla fina det ska jag...ska ligga kvar i sängen en stund till🦋🦋🦋
Ses❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: