Mörker

Nu kommer mörkret...🕷 jag kan inte riktigt bestämma mig om det är en period där jag tycker det är mysigt och härligt eller om det är en tid då det blir mörkt och väldigt murrigt och dystert. Vill nog känna att det är ganska mysigt och härligt att börja tända ljus och att brasan gnistrar i mörkret. Men i dag är det ju en tid då jag går och väntar och inte riktigt vet vad som händer med mitt trasiga knä. Det gör såklart att man funderar lite extra.
Som det ser ut nu så blir det operation 28/9 i Norrköping men det är inte hundra ännu beroende på vad magnetröntgen visar. Väldigt surrealistiskt när jag frågade sköterskan på röntgen om de kunde se vad det var...och det kunde hon sa hon men fick inget säga....det var ju inte snällt att säga så då jag inte kunde läsa av henne alls. 
Hoppas på det bästa och snabbt svar så jag kan börja ladda för rehabilitering 🙏🏻💉
(null)

(null)
Glöm inte att rösta på mig 🦋🙏🏻
https://villalivet.se/sveriges-mysigaste-hem/?contest=gallery&author-id=6895


Ses❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: