Operation

Nu har det skettđŸ€• operationen Ă€r utförd och det kommer bli bra. MĂ„r sĂ„dĂ€r nu i knĂ€t det kĂ€nns som en fotboll men Ă€r mer som en handboll ....
Det började med att jag kvĂ€llen innan fick duscha mig i nĂ„gon konstig tvĂ„l och schampoo. HĂ„ret blev swinto och kroppen luktade sjukhus..đŸ€ź
Fredag morgon Ă„kte vi till Norrköping för operation. 
(null)
VĂ€l pĂ„ plats fick jag vĂ€nta en liten stund och fick tabletter för att bli dĂ„sigđŸ€ȘđŸ€ȘđŸ€Ż
KĂ€ndes inte riktigt att det kom men men.

(null)
Det var en fin klinik med trevliga mÀnniskor och bra omhÀndertagande.
NÀr jag vÀl fick komma in och lÀgga mig pÄ en sÀng var det sjukhusnattlinne pÄ och gröna strumpor...ingen wowfaktor pÄ det.
Sen kom lĂ€karen in...herregud ortopeder Ă€r sjuka och Ă€lskar att göra illa.. eller iallafall tycker de om att vara hĂ„rdhĂ€nta...eller de kanske mĂ„ste.
Det kĂ€ndes som att föda barn delvis nĂ€r han satte bedövningssprutorna....alltsĂ„ det gjorde sĂ„ ont😳😳 men det var bara att bita ihop. De hade ocksĂ„ fĂ„tt svar frĂ„n Nyköping och det sĂ„g ut som att korsbandet var helt men doktorn ville kolla först innan han sa vad det var.

(null)
SĂ„ hĂ€r lĂ„g jag och vĂ€ntade med uppblĂ„st knĂ€ 20 min och dĂ„ fick P vara hos mig❀ min hjĂ€lte mitt stöd min bĂ€staste. Operationen skulle ta 10 min men sĂ„klart tog den 45 min och det var för att jag fick ta lite mer bedövning och de fick gĂ„ in pĂ„ tre stĂ€llen dĂ„ menisken hade krossats in i knĂ€leden samt att det inre frĂ€mre ledbandet var halvt av. DOCK mitt korsband var intakt och var vĂ€ldigt fint😍😍😍 Ă€r sĂ„ lycklig och glad att lĂ€karen i Belgien hade gjort ett bra jobbđŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒ
NĂ€r vi var fĂ€rdiga fick vi kaffe och smörgĂ„s, bĂ„da tvĂ„ 😍
Nu Ă€r jag hemma och skall rehabilitera smĂ„tt varje dag för att om nĂ„gon vecka eller tvĂ„ kan/ska gĂ„ promenader.
Är glad och tacksam att jag har fĂ„tt hjĂ€lp sĂ„ snabbt Ă€ven om det var privat vĂ„rd😝😘
Det gĂ€ller att vara frisk om man ska vara sjuk för att fĂ„ den vĂ„rd man förtjĂ€nar â€ïžđŸ‘ŒđŸ»
Ses❀



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: