Sjukt surrealistisk dag..

Denna dag kommer nog att gå till historien på saker som kan hända på en dag...klockan ringde väääldigt tidigt 05:00inte riktigt min tid på dygnet...började med att Moa kom in till vårt hus och meddelade att hennes flyg till LA var 4timmar sent..ok inte mycket att göra. Men vi dividerade om Peter och Moa skulle ta Trosabussen och ta röda linjen tunnelbanan till centralen osv....alla som bor i Stockholm vet att det var kaos  på centralen idag folk svimmade osv då det inte gick tåg och alla skulle åka samma linje... ok tur var väl det då Moa hade tre resväskor och handbagage och en väska till. Peter hade dött ☠️👹
När vi sätter oss bilen hör vi direkt att det är problem på E20 och Peter droppar vi i Södertälje då han inte skulle hinna räknade vi snabbt ut...väl när vi kastat av honom i farten vid Södertälje så visade det sig att hans tåg var sent... men det kom ändå som tur e han var på Arlanda 20 min innan avgång...men han hann 🤡 
Vi fortsatte mot Arlanda och hör på radion att det det var totalt stopp vid Skärholmen...vid Botkyrka säger Moa vi kör mot Huddinge och jag säger ok men sen när vi åkt av så åkte vi mot Ekerö istället, vi tog färjan...jag fick hoppa av med ett ben och en krycka och betala för att åka.... vi hann med som sista bil vi trängde oss lite....sen var det bara att följa strömmen åka en alternativ väg 🙏🏻😍🤣 sen var vi tvungna att stanna på mc Donalds jag höll på att kissa på mig🤪🤪🤪
Sedan lämnade jag min lilla söta fina tjej vid terminalen och för allas bästa åkte jag direkt så att jag inte skulle gråta sönder😢😢😢
(null)
I lördags var vi på Trosa stadshotell och åt moulles 🐚🥂🍾
Ses ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: