Valdag

I dag är en viktig dag! En dag då vi alla hoppas på att Sverige ska ta ett viktigt beslut. Vi måste alla vara noga med hur vi väljer och att vi tänker på alla. Själv är jag för att vi ska få bestämma själv jag skrattar högt när jag läser och hör hur vi ska skuffas runt som får och ej ska behöva ta egna beslut...att vi ska jobba 6 timmar och att alla ska typ ha lika lön....vilket skämt! Att barnfamiljer ska få en veckas extra semester....vad Faaaan är det....de som inte har barn eller kan få (ett hån) då eller som är egenföretagare eller mindre företag hur ska de ha råd att ta en vecka extra...nä det luktar illa. Att man ska få bidrag för att köpa elcyklar.....vilket redan missbrukas....folk köper cykel, skickar in kopia(japp det krävs bara kopia) får tillbaka pengar och så lämnar man tillbaka cykeln....ett jävla skämt...men tanken var ju god🤪🤪 som ni kanske förstår så röstar jag på alliansen och det är jag stolt över har alltid röstat blått💙 men tar totalt avstånd ännu längre till höger... är lite skrämd av att de får så starkt stöd och ganska förundrad vilka det är som röstar på SD. Antagligen många man känner och man får absolut rösta på vad man vill men det är viktigt att man förstår vad det är man röstar på inte att man är arg och bitter på någon sakfråga och drar slutsatser utifrån det.
 Gå och rösta i dag och gör det med stolthet det kommer jag göra💙

(null)

Ses ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: