Vill men det går inte

Att vara i det tillståndet jag är nu....så på paus! Det känns som att mitt liv just nu står på paus och att jag inte kommer någonstans. Jag vet såklart att det beror på att jag är hallt och att jag för tillfället bara har ett fungerande knä. Jag skulle så gärna gå ut i skogen och plocka svamp...eller bara gå en lång promenad längs havet....ja allt det gör som man gör med ett fungerande knä. Jag skulle tilloch med kunna tänka mig att gå ut och springa....och det händer inte ofta kan jag säga. Antagligen en känsla som endast uppkommer när jag inte kan 🤪🤪  
Peter ska spela golf i dag och det hade jag gärna följt med på men jag får snällt sitta hemma och ruttna. Det är tur att det är bra golf på tv så att jag kan titta på golf iallafall 🏌🏼‍♀️🏌🏼‍♂️🏌🏼‍♀️🏌🏼‍♂️🏌🏼‍♀️
Jag e inte bitter 🤪😍😝
(null)

(null)
Ses ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: